joi, 5 aprilie 2012

Pentru ca nu puteam lasa sa treaca aceasta zi...

.... am zis ca trebuie sa intru sa scriu ceea ce simt, sa impartasesc tuturor bucuria si linistea din sufletul meu!
Pentru ca, intr-adevar, la 27 de ani ma simt o femeie implinita datorita familiei si prietenilor mei. Si fericirea mea se dubleaza cand mama mea imi zice acum ca e tare fericita ca are asa o fata si o nepoata pe masura.
Si gasesc motive in plus de a fi multumita de mine si de felul meu de a fi, in momentul in care primesc urari de bine de la persoane de la care nu ma asteptam. Mi se pare minunat acest lucru. Pentru ca, practic, prin cei din jur ne vedem valoarea si vedem cat suntem de apreciati. Si, hai sa nu ne ascundem dupa deget - tuturor ne place sa fim apreciati si sa ni se recunoasca valoarea!


Si pentru ca v-am obisnuit cu poze - azi doar o poza o sa posteze, pentru a ma putea cunoaste mai bine...


Va doresc tuturor sa simtiti macar 10% din fericirea pe care o simt eu azi!

2 comentarii: