joi, 10 martie 2011

Asa cum am promis...

Raspunzand sugestiilor primite si pentru a-mi imbunatati munca, am completat la fiecare fotografie titlul si sentimentele ce mi le-a provocat.
Si, ca si completare, fotografiile au fost realizate in jud. Hunedoara in Parcul National Retezat si pe Dealul Silvasului.

Revin (cat de curand imi permit cele doua "personaje" importante din viata mea - sotul meu si...."realizarea" noastra cea mai de pret) cu noi fotografii si noi sentimente ce m-au invadat in ultima perioada!


Pe curand!







3 comentarii:

  1. Abia astept noile sentimente aici pe Wall.
    PUP

    RăspundețiȘtergere
  2. tu, Cori, tu... trecu aprilie, trecu mai, uite acum trece si iunie si tu n-ai mai iesit din casa la pozat :)))

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Intr-adevar am postat mai rar dar eu zic ca a meritat ;)! Te invit sa vezi ultimele postari :)!

      Ștergere