miercuri, 2 martie 2011

Ca raspuns la primele feedback-uri

Ca sa incep in spiritul premiilor Oscar, care tocmai au fost decernate, va multumesc pentru sugestii si incurajari! Asa cum stiti si voi conteaza foarte mult "la prima aparitie" sa primesti cateva vorbe bune... Si apoi, trecand mai departe, puteti sa continuati cu "real stuff", daca ma intelegeti :)!
Fiind primul meu blog si primele mele postari, nu stiam cum or sa arate foarte exact pozele. De exemplu, eu am pus un titlu fiecarei poze care sa exprime o parte din ceea ce am simtit cand am realizat-o, dar am constatat ca nu apare. Asa ca, pana la urmatorul calup de imortalizari, o sa adaug "titlurile" fiecarei poze si apoi o sa dezvolt. Ca tot vorbeam de partea mea "filosofica" pe care vreau sa mi-o prezint pe acest blog.
Revin cat de curand!
V-am pupat

Un comentariu:

  1. Vor fi doar poze din natura, draga mea?

    Pentru ca eu...abia astept sa vad ceva insufletit!
    Cu tot cu feeling-uri scrise, acolo pe poza.

    RăspundețiȘtergere